Minecraft-Linko -hackaton Kaapelitehtaalla 4.-6.9.

Ilmiöoppiminen haastaa muotoilemaan innostavia ja uudenlaisia oppimiskokonaisuuksia, joissa teknologian käyttö on vahvasti läsnä. Microsoftin asettamassa Dare to Learn-tapahtuman Linko Hackaton-haasteessa pohditaan, minkälaisilla tavoilla virtuaalimaailmaan sijoittuva Minecraft-peli voisi olla osana ilmiöiden oppimista ja oppimisprosessia. Katso video.

Minecraft Education Edition -oppimispelissä on samat ominaisuudet kuin Minecraftissä. Education-versiossa on opettajille valmiita tuntisuunnitelmia ja tukimateriaalia, kuinka peliä voi hyödyntää opetuksessa. Tutustu lisää.

Linko Education Hackatonissa tavoite on suunnitella konsepti tai malli, kuinka Minecraft Education Edition tukee oppimista. Peli voi olla esimerkisi joko osa oppimisprosessia tai -konseptia. Pääpalkinto hackatonin voittajalle on 2000 euroa.

Ilmoittaudu mukaan. Ilmoittautuminen päättyy 31.8.2017.

MEE Sticker with Icons

 

 

marjaanaajanto

Business Development Manager at Microsoft Finland

Submit a comment

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s